sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Hai sa aprindem focul

  Iata'ma aici ..mă aşteptai de mult timp ? 
      Ce întrebare proastă ....Ar trebui sa mă prezint mai intii si'apoi sa'mi permit unele "luxuri " nu ? Sunt Alina , am 21 de ani , sunt anul II la Stiintele Comunicarii , Facultatea din Bologna , am un cîine ....Încep sa devin plictisitoare nu'i asa ?  Ok, te las sa descoperi  pas cu pas cîte ceva nou ..Ah ...era sa uit ...cred în zodii  :) 

Scriu acest blog ca sa împărtăşesc cu tine idei, păreri , emoţii , experienţe .."Ok Alina , nu mă interesează ce mănînci sau cît mănînci" (mult , va asigur) ..Bine un motiv in plus ca sa scriu acest blog ...
Dacă te'am plictisit sau ti's antipatică deja , închide pagina si mergi si citeşte o carte buna sau priveşte un film , dacă nu ...sper sa'ti fiu o buna companie aici ,  "La gura sobii "






                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu