marți, 8 ianuarie 2013

Prostituata de la "oprire"

 Iti zic eu realitatea de aici , credeai ca totu'i roz ? Eh nu ..vino cu mine ....Vezi ? Asta'i  "Via Emilia", strada pe care o fac eu in fiecare zi ca sa ma duc la universitate ...si de fiecare data cind trec pe linga ele , le petrec cu privirea plina de compasiune ...Sint fete tinere, inalte, blonde , fete care dintr-un motiv sau altul sint acolo , imbracate sau mai bine zis dezbracate miscindu-se vulgar ca sa fie bagate in seama ..stiu sa-si faca bine meseria ...Cind le vezi  zici "fuuuu , mi-i greata ..eu nu as face asta nici moarta "  Usor de judecat , sintem toti buni sa judecam (eu is profesionista :) , dar nimeni nu stie istoria care se afla in spatele lor ...Cu una din ele am vorbit , o cheama Lili , e romanca si are un baietel in Romania, a fost constrinsa de sotul ei sa vina in Italia sa lucreze , ma priveste si ii curge o lacrima "Ah tu esti norocoasa, sa nu te mariti niciodata ..nu-ti trebuiasca " .Isi aprinde o tigara si se aseaza pe scaunul de la statia de autobus ..acolo e locul de unde vineaza ...In ochii ei e scris cu litere mari de tipar URA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu