luni, 7 ianuarie 2013

La gura Sobei sau la gura Sobii ?

"Ahahah cine te crezi fato ???  Vrei sa scrii un blog si nici nu stii macar cum se zice corect "sobei" , ma faci sa rid ." Uite ca eu am facut-o intentionat !!!  "Da, da , intentionat" ..... Nu ma crezi asa'i ? 

Ok , eu sunt una dintre acele persoane care zice "sobii " si nu "sobei" pentru ca bunica mea , cind veneam eu inghetata de afara imi zicea " Micai vina si iti incalzaste minutili la gura sobii "  si prefer varianta aceasta  mai taraneasca , mai aproape de sat , probleme ????
 
Acuma poti sa ma critici (bla bla bla ), numai nu tipa , incet ca ne aud vecinii ...nu esti de acord cu mine  nu-i asa ? Tu zici ca ar trebui sa vorbim romaneste pentru ca sintem romani nu ? Nu pot sa nu fiu de acord , ai perfecta dreptate  , nu-ti place "gura sobii " ? Uite iti promit ca acesta e singurul cuvint pe care il scriu incorect  ok ? 

Oh , Multumesc , bunica ar fi bucuroasa :) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu