joi, 24 ianuarie 2013

Citeodata

Citeodată stau ore in fata oglinzii inainte de a iesi din casa (nu ..camasa asta nu , rujul asta e prea roz, parul sta mai bine asa..hmmm nu,il las pe spate) nu pentru ca vreau sa fiu mai frumoasă , ci pentru ca vreau sa par mai frumoasa pentru cei din jur ...e o stare interioara ,  intelegi?  
 Citeodată ma reduc la o stare ridicolă ,fac glume proaste pe seama mea, ma prostesc , rid in hohote  doar ca sa te fac pe tine sa rizi ...
Vreau sa ma simt "funny" ca si  comediile alea americane ! 
Citeodată stau serioasă  , depozitez frumos barba in palma si te las sa-mi povestesti tot ce ai pe suflet , tu vorbeste ca eu din cind in cind suspir si dau din cap ...(cu siguranta ma gindesc la ale mele, dar iti arat ca te ascult)
Vreau sa ma simt importantă !...
Citeodată merg repede si cu capul in jos ..si ma fac ca nu te vad si trec pe lîngă tine fără sa te salut ...azi nu am chef de vorbe ...
Vreau sa mă simt invizibilă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu